User Tag List

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 32

Thread: Hey guys new to forum frm Cairns refered from "YOU LOSE"

  1. #1

    Default Hey guys new to forum frm Cairns refered from "YOU LOSE"

    Got
    1986 SER4 FC3C Rx7 turbo convertable
    1990 SER5 FC3C Rx7 turbo convertable
    1991 SER5 FC3S Rx7 Turbo Coupe
    1990 KF Laser Run-around

    yeah well as you can see im a RotoR nut
    GOOD and BAD of course

    yeah got in touch with this through
    "YOU LOSE"
    i was told about OZMPS a after a local mazda cruise i missed out on
    up here
    so ill stick my head in the action and go for the next one!

  2. #2
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Brisbane-North-City
    Posts
    5,310

    Default

    Welcome mate....we want pics of your cars


    Nice Job Col

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Age
    55
    Posts
    8,042

    Default

    Welcome rotar head,your in good hands up FNQ enjoy the forum...

  4. #4
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Carindale
    Age
    33
    Posts
    2,043

    Default

    welcome.. you find this place really helpful!!

  5. #5

    Default

    here's some pics!!
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	002.jpg 
Views:	67 
Size:	89.9 KB 
ID:	1795   Click image for larger version. 

Name:	SDC10559.jpg 
Views:	62 
Size:	99.7 KB 
ID:	1796   Click image for larger version. 

Name:	001.jpg 
Views:	67 
Size:	96.0 KB 
ID:	1797  

  6. #6

    Default



    Nice assortment of cars.

    You will blend in fine...

    Good to see that FNQ has a nice base of active members.

    Happy Motoring
    duglet

  7. #7

    Default

    welcome mate love the rotors hmmmm will one fit in the 2 lol hope you anjoy the club

  8. #8
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Brisbane Southside
    Posts
    293

    Default

    Welcome mate.

    I'm a bit of a rotorhead myself. My old 13b is currently in a mates series 2 rx-7, which was turbo charged.

    Probably the most savage accelerating car I have been in.

  9. #9

    Default

    Nice pics there Mark Yeah I forgot about telling you about the cruise, you wont miss out next time lol

  10. #10

    Default

    welcome to the forum and love the rotors

  11. #11

    Default

    welcome to the forum. u got 3 rx-7's? wow that is a rotary nut!!! nice

  12. #12

    Default

    Quote Originally Posted by TheJunglist View Post
    welcome to the forum. u got 3 rx-7's? wow that is a rotary nut!!! nice
    lol he's got 2, 1 on the road and 1 parts car :P
    "THE PATH OF THE GTI-R IS BESET WITH PERIL BY THE INJUSTICES OF THE SPEED CAMERA AND THE TYRANNY OF OTHER DRIVERS. BLESSED IS HE WHO OVERTAKES THE EVO & STI THROUGH THE VALLEY OF HAIRPIN TURNS, FOR HE IS TRULY HIS CAR'S TUNER AND THE FINDER OF LOST HORSEPOWER. . . AND WE SHALT STRIKE DOWN WITH GREAT BOOST AND FURIOUS ACCELERATION ON WHOEVER DOTH ATTEMPT TO OBSTRUCT OR DELAY OUR OVERTAKING. . .
    BMW M3 Evo Coming to the R stable soon. . .

  13. #13

    Default

    no probs keen!!!+++++++++
    i just bit dissapointed specially wen gary telln me what a great day it was!!
    nah i just wanna giv that RX8 run for its money !!!

  14. #14

    Default

    series 5 FC drooolll

  15. #15
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Perth, WA
    Age
    49
    Posts
    6,388

    Default

    mate enjoy the forums, lovin' the rotors too

  16. #16
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Carindale
    Age
    33
    Posts
    2,043

    Default

    i like rotors... not the maintence side tho

  17. #17
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    cairns fnq
    Age
    72
    Posts
    2,203

    Smile Mps rehab u can checkout but u can never leave!!!!

    Mark to OZMPSClub , MPS is abreviation for Mazda Performance Series and you more than qualify ,great bunch of guys here and you wont have to rely on LILZLR to tell u about the cruises lol
    Col
    Last edited by YOU LOSE; 30-11-2009 at 04:25 PM.

  18. #18
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Seven Hills, Sydney
    Age
    75
    Posts
    443

    Default

    MPS stands for Mazda Performance SERIES.

  19. #19

    Default

    Welcome. It's good to see the Mazda Community growing here in Cairns. See you on our next cruise.

  20. #20
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    cairns fnq
    Age
    72
    Posts
    2,203

    Smile I stand corrected !!!!!!

    Quote Originally Posted by AlanC View Post
    MPS stands for Mazda Performance SERIES.
    Ok I believe you , I was told Section but I like Series better any way
    Thanks
    Col

    ---------- Post added at 02:44 PM ---------- Previous post was at 02:30 PM ----------

    Quote Originally Posted by RX7BREEZE View Post
    no probs keen!!!+++++++++
    i just bit dissapointed specially wen gary telln me what a great day it was!!
    nah i just wanna giv that RX8 run for its money !!!
    Madaz saw off the RX8 maybe you need to take on Madaz next time ?
    Col
    THE COLON FILES
    Coming soon

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •