User Tag List

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 20 of 55

Thread: Beware the wife has arrived

  1. #1

    Default Beware the wife has arrived

    Hi Guys

    Some of you may already know me, I'm robmps' wife aka the finance manager lol. I originally had no intention of joining this group as I wanted to give Rob his own space to play in. Unfortunately, it appears I have become A MAN. I know what a HPFP, TMIC, BOV/BPV, TIP, DP, BT, WOT & NOOB (of which I am now officially one) means. I have a bizarre interest in things that make our car look better or go faster and regularly find myself looking for MPS's in carparks so I can put member cards on their windscreens!! In short, I know more about cars than I ever have before or ever imagined I would want to know.

    I asked Rob's permission before I joined but figured if he let me into the facebook page he would say yes, which luckily for me he did.

    I look forward to hearing all about you and your rides and hopefully meeting many of you at various meets. If you're lucky (and I can find a babysitter) I may even grace you with my presence at Harry's Liverpool on a Thursday, providing of course that you buy me a donut!!

    Cheers

    mrsrobmps

  2. #2
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Sydney
    Age
    37
    Posts
    1,062

    Default

    Welcome babe lol, I must say you have been a great listener and the funny part is sometimes a great advisor too! Happy reading and learning more about the MPS then me! Soon you will be asking me if we can buy more parts lol!

  3. #3

    Default

    Hahaha this should be interesting
    Awesome to have you on board.

    Maybe there might be 2 MPS' in the family soon!!


    Peter "SLIXX"

  4. #4
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    hunter valley
    Posts
    6,403

    Default

    Would now be a good time to tell Rob about our little affair??.......................................... .................................................. .................................................. .................................................. .......... I mean with Thai food .......... Great to have you here

  5. Default

    Welcome

    And dont be shy bring the little one to the meets/cruises! I brought my two at the last livo meet which was a handful but they enjoyed it little mpsers

  6. #6
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Melbourne , Victoria
    Posts
    1,173

    Default

    Haahaa welcome to the forums.

  7. #7

    Default

    Quote Originally Posted by slixx View Post
    Hahaha this should be interesting
    Awesome to have you on board.

    Maybe there might be 2 MPS' in the family soon!!


    Peter "SLIXX"
    It's definitely possible once I get my blacks in December

  8. #8
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Canberra
    Posts
    9,459

    Default

    well, there goes the neighborhood...

  9. #9
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    North side, Vic
    Age
    33
    Posts
    6,745

    Default

    I know of a 6MPS for sale in victoria

    His & Hers?

    Welcome!
    Last edited by Jmac; 04-06-2013 at 10:20 PM.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Blue Mountains
    Age
    49
    Posts
    2,369

    Default

    Welcome Nat.

    This is going to be an interesting experience lol

  11. #11
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Sydney
    Age
    35
    Posts
    1,510

    Default

    That escalated quickly. Somehow wish my wife was the same. She's learning but too slowly. I must tell her about you! Haha welcome!

  12. #12

    Default

    Wish my wife liked cars, she only knows where the petrol cap is , that's it

  13. #13
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Canberra
    Posts
    9,459

    Default

    Wait till you tell people you have to fill up with 2 different types of petrol, heads explode

  14. #14
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Surrey Hills, Victoria
    Age
    46
    Posts
    5,866

    Default

    Welcome aboard

  15. #15

    Default

    Welcome, Soooo do you have single sisters.

  16. #16

    Default

    Quote Originally Posted by Justin View Post
    Welcome, Soooo do you have single sisters.
    Sorry Justin I don't @Robmps would probably trade me for a bigger turbo though. That's if I hadn't just ordered one for him


    Sent from outer space via satellite

  17. #17

    Default

    Haha this is awesome. Welcome to OzMPS.

    The phrase "I know more about cars than I ever have before or ever imagined I would want to know." applies directly to my girlfriend too, and she actually asks about things to do with cars now, wanting to learn!

  18. #18

    Default

    Quote Originally Posted by GibbA View Post
    Haha this is awesome. Welcome to OzMPS.

    The phrase "I know more about cars than I ever have before or ever imagined I would want to know." applies directly to my girlfriend too, and she actually asks about things to do with cars now, wanting to learn!
    For the first few months I wasn't really interested but once the mods started happening I got really excited and even started suggesting mods for the car!!


    Sent from outer space via satellite

  19. Default

    Welcome aboard! hopefully my wife gets some interest on mods and cars n stuff... i can only hope

  20. #20
    Join Date
    May 2009
    Location
    Bathurst
    Age
    39
    Posts
    1,930

    Default

    I think i'm in love with your wife Rob

Page 1 of 3 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •